Sunday, 11 September 2011

KAWAN :)

-assalamualaikum-
korang ni aku nak ceritakan tentang orang yang bernama AMIRA HUSNA.
entah la aku nak cakap dengan korang macam mana nak kata kawan korang tak percaya
nak kata awek aku lagi korang tak percaya, senang cite dia member rapat aku la,
abis citekan, haha. k diam. tapikan ada sesorang tu dia benci aku.
eh bukan dua orang benci yang benci aku, menyirap aku, nak cakap
facetoface la, takut la tu,dah la, skarng sudah 
ada yang jaga aku, betulkan :)